Looking for an easy, secure way to mount your red-dot optic to a Picatinny rail? The Reptilia DOT Mount is purpose-built to provide a high-quality, solid mounting solution for many of today's popular red dots and reflex-style optics, giving shooters a lower 1/3 co-witness mount compatible with standard AR-15 backup iron sights. Each Reptilia DOT Mount is machined from 7075-T6 aluminum, treated with a hardcoat-anodized finish and installs easily, thanks to a spring-loaded steel clamp complete with a durable, nitrided finish. The clamp and its mounting bolt sit flush with the mount's body, providing a seamless, snag-free attachment option for any rifle. Each mount is available in either black or flat dark earth finishes, made in the USA and backed by a full lifetime warranty. The mount is compatible with the following optics: Aimpoint - Micro R-1, H-1, H-2, T-1, T-2, CompM5 Sig - ROMEO4, ROMEO5 Vortex Optics - Sparc I & II Primary Arms - Micro Dot & Advanced Micro Dot Holosun Technologies - HS403
Un sistema di montaggio semplice e sicuro per ottiche red-dot popolari
Stai cercando un modo facile e sicuro per montare la tua ottica red-dot su un binario Picatinny? Il Reptilia DOT Mount è progettato per fornire una soluzione di montaggio di alta qualità e solida per molte delle ottiche red-dot e reflex più popolari di oggi, offrendo ai tiratori un montaggio a 1/3 di co-witness compatibile con i mirini di backup in ferro standard AR-15.
Ogni Reptilia DOT Mount è realizzato in alluminio 7075-T6, trattato con una finitura anodizzata durevole e si installa facilmente grazie a una morsa in acciaio a molla completa di una finitura nitrurata resistente. La morsa e il suo bullone di montaggio sono a filo con il corpo del montaggio, fornendo un'opzione di attacco senza soluzione di continuità e senza ingombri per qualsiasi fucile.
Ogni montaggio è disponibile in finiture nere o flat dark earth, realizzato negli USA e supportato da una garanzia a vita completa.
Compatibilità con le seguenti ottiche:
- Aimpoint - Micro R-1, H-1, H-2, T-1, T-2, CompM5
- Sig - ROMEO4, ROMEO5
- Vortex Optics - Sparc I & II
- Primary Arms - Micro Dot & Advanced Micro Dot
- Holosun Technologies - HS403